dc.contributor.author |
Ржевський, Микита Костянтинович |
|
dc.date.accessioned |
2023-08-28T09:38:49Z |
|
dc.date.available |
2023-08-28T09:38:49Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/507 |
|
dc.description.abstract |
У роботі представлено процес адаптації учнів 5 класів до сучасних умов
навчання (на прикладі закладу загальної середньої освіти).
Робота присвячена вивченню проблеми адаптації дітей під час переходу їх з
молодшої ланки навчання до середньої. Психічний розвиток і формування
особистості у цей віковий період зазнає певних труднощів. Звичні умови життя
вимагають перебудови раніше сформованих стереотипів поведінки, що викликає
нервово-психічне напруження, яке не завжди проходить без ускладнень, а іноді
супроводжується важким емоційним перевантаженням. У п’ятому класі для дітей
багато чого стає новим: з’являється багато вчителів з різних навчальних
предметів, змінюється режим, форма та структура навчання, з’являються нові
однокласники. До цього ще додаються зміни у режимі навчання у середніх класах,
що торкаються кабінетної системи, коли дітям доводиться звикати до різних
освітніх середовищ. У часи пандемії перехід до дистанційної форми навчання
також виявляється свого роду випробуванням для дітей на можливість успішно
засвоїти навчальний матеріал |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Бахмут, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ |
en_US |
dc.subject |
дослідження проблеми адаптації |
en_US |
dc.subject |
аналіз понять адаптація і дезаптація |
en_US |
dc.subject |
психологочні умови підлітків |
en_US |
dc.subject |
проблеми під час адаптації |
en_US |
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ 5-Х КЛАСІВ ДО СУЧАСНИХ УМОВ НАВЧАННЯ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |