| dc.contributor.author | Ржевський, Микита Костянтинович | |
| dc.date.accessioned | 2023-08-28T09:38:49Z | |
| dc.date.available | 2023-08-28T09:38:49Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.uri | http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/507 | |
| dc.description.abstract | У роботі представлено процес адаптації учнів 5 класів до сучасних умов навчання (на прикладі закладу загальної середньої освіти). Робота присвячена вивченню проблеми адаптації дітей під час переходу їх з молодшої ланки навчання до середньої. Психічний розвиток і формування особистості у цей віковий період зазнає певних труднощів. Звичні умови життя вимагають перебудови раніше сформованих стереотипів поведінки, що викликає нервово-психічне напруження, яке не завжди проходить без ускладнень, а іноді супроводжується важким емоційним перевантаженням. У п’ятому класі для дітей багато чого стає новим: з’являється багато вчителів з різних навчальних предметів, змінюється режим, форма та структура навчання, з’являються нові однокласники. До цього ще додаються зміни у режимі навчання у середніх класах, що торкаються кабінетної системи, коли дітям доводиться звикати до різних освітніх середовищ. У часи пандемії перехід до дистанційної форми навчання також виявляється свого роду випробуванням для дітей на можливість успішно засвоїти навчальний матеріал | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | Бахмут, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ | en_US |
| dc.subject | дослідження проблеми адаптації | en_US |
| dc.subject | аналіз понять адаптація і дезаптація | en_US |
| dc.subject | психологочні умови підлітків | en_US |
| dc.subject | проблеми під час адаптації | en_US |
| dc.title | ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ 5-Х КЛАСІВ ДО СУЧАСНИХ УМОВ НАВЧАННЯ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ | en_US |
| dc.type | Other | en_US |