dc.contributor.author | Стоцька, Юлія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2023-08-28T09:57:14Z | |
dc.date.available | 2023-08-28T09:57:14Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/509 | |
dc.description.abstract | В роботі проаналізовані теоретичні підходи та узагальнені дослідження з вивчення чинників агресивної поведінки підлітків. Розглянуто вітчизняний та закордонний досвід з розв'язання проблеми психолого-педагогічного впливу на поведінку учнів. Емпіричним шляхом в експериментальній вибірці визначені вчителі, поведінка яких вважається еталонною в ситуації проявів учнівської агресивності; вивченні та описані психолого-педагогічні чинники та особливості такої поведінки. Запропоновано програму з формування стратегії й тактики ефективного педагогічного впливу в ситуації проявів агресії з боку учнів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Бахмут, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ | en_US |
dc.subject | агресивність підлітків | en_US |
dc.subject | вивчення агресії | en_US |
dc.subject | інтегральна модель загальної агресії | en_US |
dc.subject | методологія дослідження | en_US |
dc.title | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ В СИТУАЦІЇ ПРОЯВУ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ | en_US |
dc.type | Other | en_US |