DSpace Repository

Психологічні особливості професійної спрямованості випускників загальноосвітніх навчальних закладів

Show simple item record

dc.contributor.author Сорокіна, Анастасія Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-09-12T10:28:10Z
dc.date.available 2023-09-12T10:28:10Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/515
dc.description.abstract Актуальність теми. Питання психологічних особливостей професійної спрямованості випускників загальноосвітніх навчальних закладів посідає важливе місце у психології, а саме у педагогічній та віковій, тому що ця проблема грає вирішальну роль у життєвому становленні майбутніх випускників. На сьогоднішній день існує негативна тенденція на те, що справжніх фахівців, майстрів своєї справи, які підіймають нашу країну на вищий ступінь розвитку, все менше. Поприте, що в нашій країні існує велика кількість навчальних закладів, починаючи від професійних училищ, закінчуючи університетами, кількість некомпетентних «фахівців» зростає. Таким чином, одним із центральних завдань нової школи є формулювання у майбутніх випускників вміння свідомо та незалежно обирати професію свого майбутнього. Це завдання лежить не тільки на викладачах або батьках, а в першу чергу саме на випускниках, їх усвідомленості, самостійності, активній позиції у власному житті, прагненні досягти вершин та само реалізуватись. Аналізуючи роботи психологів, з проблеми психологічних особливостей професійної спрямованості випускників загальноосвітніх навчальних закладів, можна говорити про те, що необхідність вивчення ролі суб’єкта, а саме майбутнього випускника, його психологічні особливості, має вирішальну роль у цьому процесі. Така постановка питання передбачає більш глибокого дослідження психологічних механізмів, що відповідають за потяги, бажання, самооцінку, інтереси, ціннісні орієнтації старшокласника, їх зіставлення з уявленням майбутньої професії та її вимоіами. Дослідження цих критеріїв є необхідним на всіх етапах формулювання професійної спрямованості. Питання шкільної профорієнтації, методів, форм та методик на визначення професійної спрямованості у випускників загальноосвітніх навчальних закладів викликає великий інтерес у фахівців, а саме практичних та шкільних психологів. Адже за колективною роботу шкільного психолога, старшокласника, батьків і вчителів, та при правильно обраною формою та методом дослідження психолопчних особливостей можна доиомогти випускнику зробити правильний вибір у майбутній професії. Виходячи з цього, проблема вивчення психологічних особливостей професійної спрямованості випускників загальноосвітніх навчальних закладів залишається актуальною та потребує досліджень. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject теоретичні основи дослідження психологічних особливостей en_US
dc.subject поняття професійної спрямованості en_US
dc.subject емпіричне дослідження психологічних особливостей en_US
dc.title Психологічні особливості професійної спрямованості випускників загальноосвітніх навчальних закладів en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account