DSpace Repository

Психологічна готовність педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Show simple item record

dc.contributor.author Кундас, Вікторія Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-09-14T06:54:04Z
dc.date.available 2023-09-14T06:54:04Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/520
dc.description.abstract У роботі представлено аналіз проблеми психологічної готовності педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Розглянуто теоретичні підходи до проблеми, шляхи її вирішення. Визначено рівні психологічної готовності педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Одержала емпіричне підтвердження ідея про визначальне значення особистісних чинників у формуванні психологічної готовності педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Доведено можливості оптимізації особистісних чинників готовності педагогічних працівників до реалізації інклюзивної освіти шляхом використання розвивальної програми. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject діти з особливими потребами en_US
dc.subject теоретичні підходи до проблеми en_US
dc.subject поняття психологічної готовності en_US
dc.subject психологічна готовність педагогічних працівників en_US
dc.subject експерементальне дослідження en_US
dc.subject аналіз показників готовності en_US
dc.subject аналіз особистісних чинників en_US
dc.subject соціально-психологічні аспекти інклюзивної освіти en_US
dc.title Психологічна готовність педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account