| dc.contributor.author | Кундас, Вікторія Миколаївна | |
| dc.date.accessioned | 2023-09-14T06:54:04Z | |
| dc.date.available | 2023-09-14T06:54:04Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.uri | http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/520 | |
| dc.description.abstract | У роботі представлено аналіз проблеми психологічної готовності педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Розглянуто теоретичні підходи до проблеми, шляхи її вирішення. Визначено рівні психологічної готовності педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Одержала емпіричне підтвердження ідея про визначальне значення особистісних чинників у формуванні психологічної готовності педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Доведено можливості оптимізації особистісних чинників готовності педагогічних працівників до реалізації інклюзивної освіти шляхом використання розвивальної програми. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ | en_US |
| dc.subject | діти з особливими потребами | en_US |
| dc.subject | теоретичні підходи до проблеми | en_US |
| dc.subject | поняття психологічної готовності | en_US |
| dc.subject | психологічна готовність педагогічних працівників | en_US |
| dc.subject | експерементальне дослідження | en_US |
| dc.subject | аналіз показників готовності | en_US |
| dc.subject | аналіз особистісних чинників | en_US |
| dc.subject | соціально-психологічні аспекти інклюзивної освіти | en_US |
| dc.title | Психологічна готовність педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами | en_US |