dc.contributor.author |
Кундас, Вікторія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-14T06:54:04Z |
|
dc.date.available |
2023-09-14T06:54:04Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/520 |
|
dc.description.abstract |
У роботі представлено аналіз проблеми психологічної готовності педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Розглянуто теоретичні підходи до проблеми, шляхи її вирішення. Визначено рівні психологічної готовності педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Одержала емпіричне підтвердження ідея про визначальне значення особистісних чинників у формуванні психологічної готовності педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Доведено можливості оптимізації особистісних чинників готовності педагогічних працівників до реалізації інклюзивної освіти шляхом використання розвивальної програми. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ |
en_US |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
en_US |
dc.subject |
теоретичні підходи до проблеми |
en_US |
dc.subject |
поняття психологічної готовності |
en_US |
dc.subject |
психологічна готовність педагогічних працівників |
en_US |
dc.subject |
експерементальне дослідження |
en_US |
dc.subject |
аналіз показників готовності |
en_US |
dc.subject |
аналіз особистісних чинників |
en_US |
dc.subject |
соціально-психологічні аспекти інклюзивної освіти |
en_US |
dc.title |
Психологічна готовність педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
en_US |