| dc.contributor.author | Скляр, І. О. | |
| dc.date.accessioned | 2023-11-27T11:32:44Z | |
| dc.date.available | 2023-11-27T11:32:44Z | |
| dc.date.issued | 2014 | |
| dc.identifier.issn | 2312-1076 | |
| dc.identifier.uri | http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/529 | |
| dc.description.abstract | Стаття продовжує цикл публікацій автора, в яких висвітлюється проблема психопоетики творчості В. Підмогильного. Осмислюється проблема обсервації «внутрішньої людини» у творчості митця, з’ясовується та обґрунтовується функціональність застосування ним прийомів сумарно-атрибутивної форми психологічного зображення в романній прозі. Несвідомі й напівсвідомі форми внутрішнього життя героїв романів В. Підмогильного розглядаються в дослідженні як психічні стани (сновидіння, марення і фантазії). Вони слугують переважно для підсилення емоційної сили зображення. У двох романах такі прийоми виконують різну функцію. Символічні сновидіння Степана Радченка («Місто») виражають його несвідомі бажання; прийом сну в «Невеличкій драмі» налаштовує читача на подальший розвиток сюжетної лінії навколо головної героїні (початок роману) й вказує на нову фазу її духовного й психологічного становлення (кінцівка роману). | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | Наукові записки Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Літературознавство, Том 1, № 1-77 | en_US |
| dc.subject | «внутрішня людина» | en_US |
| dc.subject | психічні стани | en_US |
| dc.subject | сумарно-атрибутивна форма психологічного зображення | en_US |
| dc.subject | сновидіння | en_US |
| dc.subject | марення | en_US |
| dc.subject | фантазії | en_US |
| dc.title | ПСИХОПОЕТИКА СУМАРНО-АТРИБУТИВНОЇ ФОРМИ ЗОБРАЖЕННЯ В РОМАННІЙ ПРОЗІ ВАЛЕР’ЯНА ПІДМОГИЛЬНОГО | en_US |