dc.contributor.author |
Скляр, І. О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-27T11:32:44Z |
|
dc.date.available |
2023-11-27T11:32:44Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.issn |
2312-1076 |
|
dc.identifier.uri |
http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/529 |
|
dc.description.abstract |
Стаття продовжує цикл публікацій автора, в яких висвітлюється проблема психопоетики творчості В. Підмогильного. Осмислюється проблема обсервації «внутрішньої людини» у творчості митця, з’ясовується та обґрунтовується функціональність застосування ним прийомів сумарно-атрибутивної форми психологічного зображення в романній прозі.
Несвідомі й напівсвідомі форми внутрішнього життя героїв романів В. Підмогильного розглядаються в дослідженні як психічні стани (сновидіння, марення і фантазії). Вони слугують переважно для підсилення емоційної сили зображення. У двох романах такі прийоми виконують різну функцію. Символічні сновидіння Степана Радченка («Місто») виражають його несвідомі бажання; прийом сну в «Невеличкій драмі» налаштовує читача на подальший розвиток сюжетної лінії навколо головної героїні (початок роману) й вказує на нову фазу її духовного й психологічного становлення (кінцівка роману). |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Наукові записки Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Літературознавство, Том 1, № 1-77 |
en_US |
dc.subject |
«внутрішня людина» |
en_US |
dc.subject |
психічні стани |
en_US |
dc.subject |
сумарно-атрибутивна форма психологічного зображення |
en_US |
dc.subject |
сновидіння |
en_US |
dc.subject |
марення |
en_US |
dc.subject |
фантазії |
en_US |
dc.title |
ПСИХОПОЕТИКА СУМАРНО-АТРИБУТИВНОЇ ФОРМИ ЗОБРАЖЕННЯ В РОМАННІЙ ПРОЗІ ВАЛЕР’ЯНА ПІДМОГИЛЬНОГО |
en_US |