DSpace Repository

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ КОНФЛІКТНОСТІ ПІДЛІТКІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ САМООЦІНКИ

Show simple item record

dc.contributor.author Усенко, Марина Вадимівна
dc.date.accessioned 2024-04-08T07:26:28Z
dc.date.available 2024-04-08T07:26:28Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/599
dc.description.abstract У роботі розглянуто феномен самооцінки підлітків, особливості її формування та фактори, що впливають на її розвиток. Також висвітлено тему конфліктності та агресивності у поведінці підлітків, причини їх виникнення та методи корекції. Результати проведеного дослідження показали різний рівень розвитку самооцінки серед підлітків та якісний зв'язок самооцінки підлітків із проявами агресивності у їхній поведінці. Також виявлено статистично значущі відмінності у вираженості самооцінки та рівня домагань у підлітків з дуже високою самооцінкою та підлітками з високою, середньою та заниженою самооцінкою. Також висвітлено відмінності серед підлітків із високою та середньою самооцінкою порівняно з підлітками із заниженою самооцінкою. За результатами дослідження розроблено ряд психолого-педагогічних заходів, що направлені на корекцію агресивної поведінки підлітків в умовах освітньої організації. ____________________________________________________________________ The work examines the phenomenon of self-esteem of adolescents, the peculiarities of its formation and factors affecting its development. The topic of conflict and aggressiveness in the behavior of teenagers, their causes and methods of correction are also covered. The results of the conducted research showed a different level of self-esteem development among teenagers and a qualitative connection between teenagers' self-esteem and manifestations of aggressiveness in their behavior. Statistically significant differences were also found in the severity of self-esteem and the level of harassment among adolescents with very high self-esteem and adolescents with high, average, and low self-esteem. Differences among adolescents with high and average self-esteem compared to adolescents with low self-esteem are also highlighted. Based on the results of the research, a number of psychological and pedagogical measures aimed at correcting the aggressive behavior of teenagers in the conditions of an educational organization were developed. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Дінпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject прояв конфліктності en_US
dc.subject психологічні особливості en_US
dc.subject різний рівень самооцінки en_US
dc.title ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ КОНФЛІКТНОСТІ ПІДЛІТКІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ САМООЦІНКИ en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account