Abstract:
Статтю присвячено проблемі оптимізації медіаосвітньої підготовки вчителів української мови.
Зосереджено увагу на засобах імплементації головних принципів критичного мислення в освітній процес. Репре- зентовано досвід викладання дисципліни вільного вибору «Медіаосвіта та критичне мислення на уроках укра- їнської мови», зорієнтованої на здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за предметною спеціальністю 014.01 Середня освіта (Українська мова і література). Підкреслено, що в умовах інформаційної війни,
дуже важливо озброїти майбутніх учителів-словесників прийомами та засобами технології розвитку критичного
мислення школярів. Наведено зразки практичних завдань та вправ, що сприятимуть підвищенню медійної, циф- рової, мовностилістичної та методичної грамотності студентів, а також можуть бути інтегровані в шкільний курс
української мови закладів загальної середньої освіти.