| dc.contributor.author | Тітова, Ольга | |
| dc.contributor.author | Радіонова, Тетяна | |
| dc.date.accessioned | 2024-12-11T09:06:04Z | |
| dc.date.available | 2024-12-11T09:06:04Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.issn | 2353-8406 | |
| dc.identifier.uri | http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/629 | |
| dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі оптимізації медіаосвітньої підготовки вчителів української мови. Зосереджено увагу на засобах імплементації головних принципів критичного мислення в освітній процес. Репре- зентовано досвід викладання дисципліни вільного вибору «Медіаосвіта та критичне мислення на уроках укра- їнської мови», зорієнтованої на здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за предметною спеціальністю 014.01 Середня освіта (Українська мова і література). Підкреслено, що в умовах інформаційної війни, дуже важливо озброїти майбутніх учителів-словесників прийомами та засобами технології розвитку критичного мислення школярів. Наведено зразки практичних завдань та вправ, що сприятимуть підвищенню медійної, циф- рової, мовностилістичної та методичної грамотності студентів, а також можуть бути інтегровані в шкільний курс української мови закладів загальної середньої освіти. | en_US |
| dc.publisher | Knowledge, Education, Law, Management, № 3 (47) | en_US |
| dc.subject | медіаосвіта | en_US |
| dc.subject | критичне мислення | en_US |
| dc.subject | методика | en_US |
| dc.subject | методи | en_US |
| dc.subject | прийоми | en_US |
| dc.subject | медіаінформаційна грамотність | en_US |
| dc.title | МЕДІАОСВІТА ТА РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-МОВНИКІВ | en_US |
| dc.title.alternative | MEDIA EDUCATION AND DEVELOPMENT OF CRITICAL THINKING OF FUTURE LANGUAGE TEACHERS | en_US |
| dc.type | Article | en_US |