dc.contributor.author |
Тітова, Ольга |
|
dc.contributor.author |
Радіонова, Тетяна |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-11T09:06:04Z |
|
dc.date.available |
2024-12-11T09:06:04Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.issn |
2353-8406 |
|
dc.identifier.uri |
http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/629 |
|
dc.description.abstract |
Статтю присвячено проблемі оптимізації медіаосвітньої підготовки вчителів української мови.
Зосереджено увагу на засобах імплементації головних принципів критичного мислення в освітній процес. Репре- зентовано досвід викладання дисципліни вільного вибору «Медіаосвіта та критичне мислення на уроках укра- їнської мови», зорієнтованої на здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за предметною спеціальністю 014.01 Середня освіта (Українська мова і література). Підкреслено, що в умовах інформаційної війни,
дуже важливо озброїти майбутніх учителів-словесників прийомами та засобами технології розвитку критичного
мислення школярів. Наведено зразки практичних завдань та вправ, що сприятимуть підвищенню медійної, циф- рової, мовностилістичної та методичної грамотності студентів, а також можуть бути інтегровані в шкільний курс
української мови закладів загальної середньої освіти. |
en_US |
dc.publisher |
Knowledge, Education, Law, Management, № 3 (47) |
en_US |
dc.subject |
медіаосвіта |
en_US |
dc.subject |
критичне мислення |
en_US |
dc.subject |
методика |
en_US |
dc.subject |
методи |
en_US |
dc.subject |
прийоми |
en_US |
dc.subject |
медіаінформаційна грамотність |
en_US |
dc.title |
МЕДІАОСВІТА ТА РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-МОВНИКІВ |
en_US |
dc.title.alternative |
MEDIA EDUCATION AND DEVELOPMENT OF CRITICAL THINKING OF FUTURE LANGUAGE TEACHERS |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |