DSpace Repository

ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ТИПУ ТЕМПЕРАМЕНТУ ТА САМООЦІНКИ СТУДЕНТА

Show simple item record

dc.contributor.author Пархоменко, Лідія Павлівна
dc.date.accessioned 2025-01-09T08:53:20Z
dc.date.available 2025-01-09T08:53:20Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/633
dc.description.abstract В рамках даної роботи було вивчено історію розвитку вчення про темперамент, типи темпераменту та їх особливості; розкрито поняття самооцінки, її види, властивості та її вплив на діяльність студентів. За результатами дослідження було підтверджено висунуту гіпотези, яка полягала в тому, що між самооцінкою та темпераментом у студентів є взаємозв’язок, отже, темперамент впливає на рівень самооцінки. Також в рамках проведеного дослідження було з’ясовано, що для більшості студентів характерний низький і неадекватно низький рівень самооцінки, тож було розроблено психокорекційну програму, спрямовану на формування позитивної самооцінки, самоповаги у студентів та їхнього позитивного ставлення до себе. en_US
dc.publisher Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject темперамент en_US
dc.subject самооцінка студента en_US
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ТИПУ ТЕМПЕРАМЕНТУ ТА САМООЦІНКИ СТУДЕНТА en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account