DSpace Repository

РОЗВИТОК ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЧИННИК ПОДОЛАННЯ КРИЗИ ЧИТАННЯ У ПІДЛІТКІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Павлова, Любов Василівна
dc.date.accessioned 2025-01-16T09:34:16Z
dc.date.available 2025-01-16T09:34:16Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/654
dc.description.abstract Магістерська робота присвячена дослідженню проблеми кризи читання і розвитку творчого мислення на уроках літератури в закладах загальної середньої освіти. Окреслюються стан, перспективи проблеми на національному рівні, її виклики для загальної середньої освіти. Аналізуються особливості творчого мислення як можливі шляхи подолання кризи читання в освітньому середовищі. На основі теоретичного аналізу та практичного досвіду розроблено практичні завдання, спрямовані на підвищення читацької мотивації учнів та розвиток їхніх творчих здібностей на уроках літератури. За результатами психологічного дослідження встановлено, що творчість відіграє важливу роль у розвитку підлітків, сприяючи їхній адаптації до мінливого середовища та вирішенню складних завдань. Проаналізовано специфіку процесу творчості як одного з видів діяльності людини. Визначено основні психологічні особливості творчого мислення і способи його розвитку у підлітків. На основі результатів емпіричного дослідження особливостей творчого мислення підлітків розроблено програму його розвитку для учнів 7-8 класів. en_US
dc.publisher Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject криза читання у підлітків en_US
dc.subject розвиток творчого мислення en_US
dc.subject подалання кризи en_US
dc.subject читацька мотивація en_US
dc.title РОЗВИТОК ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЧИННИК ПОДОЛАННЯ КРИЗИ ЧИТАННЯ У ПІДЛІТКІВ en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account