| dc.contributor.author | Поповський, Артем Віталійович | |
| dc.date.accessioned | 2025-01-16T09:41:28Z | |
| dc.date.available | 2025-01-16T09:41:28Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.uri | http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/656 | |
| dc.description.abstract | Запропонована кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичного підґрунтя застосування мнемотехнічних засобів на уроках української мови та розгляду мнемотехніки як педагогічної технології. У роботі проаналізовано сучасний стан використання мнемотехніки в освітньому процесі, її ефективність для підвищення якості засвоєння мовного матеріалу учнями. На основі теоретичного аналізу та практичного досвіду запропоновано комплекс методичних прийомів та завдань, спрямованих на впровадження мнемотехнічних засобів у процес навчання української мови. У магістерській роботі досліджується актуальна проблема використання мнемотехніки як ефективного засобу розвитку пам’яті, мовних та комунікативних навичок школярів на уроках української мови. Проаналізовано науково-психологічні дослідження пам’яті, мовлення та використання мнемотехніки. Визначено психологічні особливості розвитку пам’яті та комунікативних умінь в учнів середньої школи. Проведено експериментальне дослідження пам’яті та комунікативних умінь школярів за допомогою психодіагностичних методик. У результаті дослідження встановлено, що існує зв'язок між продуктивністю пам’яті школярів та рівнем розвитку їхніх вольових процесів, а також між рівнем розвитку комунікативних умінь та емоційним інтелектом учнів. | en_US |
| dc.publisher | Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ | en_US |
| dc.subject | мінемотехніка | en_US |
| dc.subject | розвиток пам'яті | en_US |
| dc.subject | мовно-комунікативні уміння | en_US |
| dc.subject | освітній процес | en_US |
| dc.title | МНЕМОТЕХНІКА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ, МОВНО-КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ | en_US |