Abstract:
Магістерська робота присвячена дослідженню ролі пам’яті у вивченні
англійської мови та визначенню ефективних стратегій і методів її розвитку. У ній
висвітлено теоретичні аспекти пам’яті, її значення у засвоєнні лексичних і
граматичних одиниць, а також психологічні фактори, що впливають на
ефективність запам’ятовування. Аналізуються різні типи пам’яті та їх взаємодія з
індивідуальними особливостями учнів, що створює основу для подальшого
експериментального дослідження.
Методологічна частина включає опис інструментів збору даних, вибіркової
групи та методів аналізу. Для вдалого виконання дослідження використовувалися
такі інструменти, як анкетування, тестування та спостереження, результати яких
дозволили визначити ефективність досліджуваних методик. Запропоновано
практичні рекомендації для педагогів і навчальних програм, спрямовані на
розвиток пам’яті учнів.