DSpace Repository

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПАМ'ЯТІ УЧНІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Show simple item record

dc.contributor.author Самохін, Кирило Сергійович
dc.date.accessioned 2025-01-16T10:29:13Z
dc.date.available 2025-01-16T10:29:13Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/662
dc.description.abstract Магістерська робота присвячена дослідженню ролі пам’яті у вивченні англійської мови та визначенню ефективних стратегій і методів її розвитку. У ній висвітлено теоретичні аспекти пам’яті, її значення у засвоєнні лексичних і граматичних одиниць, а також психологічні фактори, що впливають на ефективність запам’ятовування. Аналізуються різні типи пам’яті та їх взаємодія з індивідуальними особливостями учнів, що створює основу для подальшого експериментального дослідження. Методологічна частина включає опис інструментів збору даних, вибіркової групи та методів аналізу. Для вдалого виконання дослідження використовувалися такі інструменти, як анкетування, тестування та спостереження, результати яких дозволили визначити ефективність досліджуваних методик. Запропоновано практичні рекомендації для педагогів і навчальних програм, спрямовані на розвиток пам’яті учнів. en_US
dc.publisher Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject психолого-педагогічні умови en_US
dc.subject пам'ять en_US
dc.subject англійська мова en_US
dc.title ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПАМ'ЯТІ УЧНІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account