| dc.contributor.author | Сухостат, Олена Олексіївна | |
| dc.date.accessioned | 2025-01-16T11:10:12Z | |
| dc.date.available | 2025-01-16T11:10:12Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.uri | http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/665 | |
| dc.description.abstract | Магістерська робота досліджує психолінгвістичні аспекти вивчення англійської як другої мови серед дорослих емігрантів в Канаді. Основна увага приділяється групам з різним рівнем здібностей, а саме аналізуються когнітивні та емоційні чинники, що впливають на ефективність вивчення мови. Дослідження включає огляд сучасних методів викладання англійської як другої мови та їх вплив на навчальний процес. Крім того, в роботі розглядаються особливості мовного середовища та міжкультурної комунікації, що відіграють ключову роль у процесі адаптації емігрантів. Результати дослідження можуть бути корисними для розробки ефективних методик навчання, які враховують індивідуальні потреби та можливості учнів, а також сприяти успішній інтеграції емігрантів у нове мовне середовище. | en_US |
| dc.publisher | Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ | en_US |
| dc.subject | психолінгвістичні аспекти | en_US |
| dc.subject | психолінгвістика | en_US |
| dc.subject | вивчення англійської | en_US |
| dc.subject | дорослі емігранти | en_US |
| dc.title | ПСИХОЛІНГВИСТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ ЯК ДРУГОЇ МОВИ В ГРУПАХ З РІЗНЕМ РІВНЕМ ЗДІБНОСТЕЙ СЕРЕД ДОРОСЛИХ ЕМІГРАНТІВ КАНАДИ | en_US |