dc.contributor.author |
Сухостат, Олена Олексіївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-16T11:10:12Z |
|
dc.date.available |
2025-01-16T11:10:12Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/665 |
|
dc.description.abstract |
Магістерська робота досліджує психолінгвістичні аспекти вивчення
англійської як другої мови серед дорослих емігрантів в Канаді. Основна увага
приділяється групам з різним рівнем здібностей, а саме аналізуються когнітивні та
емоційні чинники, що впливають на ефективність вивчення мови. Дослідження
включає огляд сучасних методів викладання англійської як другої мови та їх вплив
на навчальний процес. Крім того, в роботі розглядаються особливості мовного
середовища та міжкультурної комунікації, що відіграють ключову роль у процесі
адаптації емігрантів. Результати дослідження можуть бути корисними для
розробки ефективних методик навчання, які враховують індивідуальні потреби та
можливості учнів, а також сприяти успішній інтеграції емігрантів у нове мовне
середовище. |
en_US |
dc.publisher |
Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ |
en_US |
dc.subject |
психолінгвістичні аспекти |
en_US |
dc.subject |
психолінгвістика |
en_US |
dc.subject |
вивчення англійської |
en_US |
dc.subject |
дорослі емігранти |
en_US |
dc.title |
ПСИХОЛІНГВИСТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ ЯК ДРУГОЇ МОВИ В ГРУПАХ З РІЗНЕМ РІВНЕМ ЗДІБНОСТЕЙ СЕРЕД ДОРОСЛИХ ЕМІГРАНТІВ КАНАДИ |
en_US |