DSpace Repository

СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОПТИМІЗАЦІЇ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ «УЧИТЕЛЬ-УЧЕНЬ» НА УРОКАХ ІСТОРІЇ

Show simple item record

dc.contributor.author Гайдюк, Артем Віталійович
dc.date.accessioned 2025-01-16T11:34:23Z
dc.date.available 2025-01-16T11:34:23Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/670
dc.description.abstract В роботі представлені результати теоретичного та емпіричного дослідження соціально-психологічних умов оптимізації міжособистісних стосунків у системі «вчитель-учень» на уроках історії. Розглядаються теоретичні засади проблеми вивчення міжособистісних міжособистісних стосунків «вчитель – учень». Розкрито поняття міжособистісних відносин у психологічній науці. Розглянута проблема оптимізації міжособистісних стосунків у системі «вчитель – учень». Відзначено роль емпатії вчителя в оптимізації міжособистісних відносин у системі «вчитель – учень». Наголошено, що діалог – соціально-психологічна умова оптимізації міжособистісних стосунків «учитель – учень». Особлива увага приділена гуманістичному підходу, який розробляє стосовно навчання та виховання ідеї самоактуалізації та розкриття творчих можливостей кожної людини, а також проголошує виховання дитини у всій повноті її унікальності і своєрідності, її можливостей активно і творчо вчитися. Встановлено, що психічні явища, які виникають у процесі міжособистісної взаємодії налаштовані на партнерське «діалогічне» спілкування в процесі взаємодії та створюють передумови для невимушеного, доброзичливого, відкритого спілкування, в результаті якого розкривається індивідуальність і соціальний потенціал кожної людини. en_US
dc.publisher Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject соціально-психологічні засади en_US
dc.subject оптимізація міжособистісних стосунків en_US
dc.subject уроки історії en_US
dc.title СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОПТИМІЗАЦІЇ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ «УЧИТЕЛЬ-УЧЕНЬ» НА УРОКАХ ІСТОРІЇ en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account