DSpace Repository

ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ УЧНІВ / СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ВІЙНИ У 2022-2024 РОКАХ: СОЦІАЛЬНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ФАКТОРИ

Show simple item record

dc.contributor.author Левіна, Аліна Андріївна
dc.date.accessioned 2025-01-21T07:10:47Z
dc.date.available 2025-01-21T07:10:47Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/675
dc.description.abstract У цій магістерській роботі досліджується вплив війни на психологічні особливості навчального процесу. Актуальність теми обумовлена тим, що військові конфлікти надають значний вплив на психоемоційний стан учнів, що, своєю чергою, позначається на їхній навчальній активності, мотивації та сприйнятті освітнього процесу. Робота включає аналіз літератури на тему, а також емпіричне дослідження, проведене серед учнів та студентів в умовах, близьких до військової ситуації. У ході дослідження було виявлено основні психологічні проблеми, з якими стикаються учні/студенти: тривожність, астенія, депресія, соціально-психологічна дезадаптація. Також розглядалися способи адаптації навчального процесу до нових умов, такі як впровадження психолого-педагогічних методів підтримки, розвиток творчих та кооперативних форм навчання. en_US
dc.publisher Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject військові конфлікти en_US
dc.subject навчальний процес en_US
dc.subject психічні процеси en_US
dc.subject тривожність en_US
dc.subject астенія en_US
dc.subject депресія en_US
dc.subject соціально-психологічна дезадаптація en_US
dc.title ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ УЧНІВ / СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ВІЙНИ У 2022-2024 РОКАХ: СОЦІАЛЬНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ФАКТОРИ en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account