DSpace Repository

ПРИЧИНИ ТА НАСЛІДКИ ТРУДОГОЛІЗМУ ВЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ПРАЦІ У ВОЄННИЙ ЧАС

Show simple item record

dc.contributor.author Агасян, Марета
dc.date.accessioned 2025-06-10T08:12:56Z
dc.date.available 2025-06-10T08:12:56Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/696
dc.description.abstract У бакалаврській роботі розглядається проблема трудоголізму серед учителів в умовах праці під час воєнного стану, а також виявлення причин і наслідків цього явища для особистості педагога та освітнього процесу загалом. Автором проаналізовано теоретичні підходи до розуміння трудоголізму як соціально-психологічного феномену, охарактеризовано особливості його прояву в умовах підвищеного стресу, нестабільності та соціального тиску. Визначено, що трудоголізм учителів у воєнний час часто має вимушений характер і пов’язаний із прагненням до стабільності, професійної самореалізації та почуттям відповідальності за учнів. Емпіричне дослідження включало вивчення рівня трудоголізму серед педагогів, а також аналіз його психологічних та фізичних наслідків. Доведено наявність статистично значущих зв’язків між трудоголізмом, емоційним вигоранням, зниженням якості викладання та погіршенням психофізичного стану вчителів. Розроблено рекомендації для профілактики та корекції трудоголізму серед педагогів, спрямовані на збереження їхнього психічного здоров’я, баланс між роботою та особистим життям, а також підтримку професійної ефективності в умовах воєнного часу. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject трудоголізм en_US
dc.subject стрес en_US
dc.subject самореалізація en_US
dc.title ПРИЧИНИ ТА НАСЛІДКИ ТРУДОГОЛІЗМУ ВЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ПРАЦІ У ВОЄННИЙ ЧАС en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account