DSpace Repository

АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Радченко, Аліна
dc.date.accessioned 2025-06-10T08:50:17Z
dc.date.available 2025-06-10T08:50:17Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/701
dc.description.abstract У сучасних освітніх умовах однією з актуальних проблем виступає підвищення рівня тривожності у дітей молодшого шкільного віку. Особливості психофізіологічного розвитку, труднощі адаптації до шкільного середовища та соціально-психологічні чинники зумовлюють потребу в пошуку ефективних психокорекційних підходів до роботи з дітьми, які мають ознаки тривожності. В цьому аспекті арт-терапія, що поєднує творчі засоби та елементи психологічної підтримки, розглядається як перспективний інструмент зниження емоційного напруження та сприяння розвитку емоційної врівноваженості. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ГІІМ ДВНЗ ДДПУ, Дніпро en_US
dc.subject Арт-терапія en_US
dc.subject Тривожність en_US
dc.subject Психологічна підтримка en_US
dc.subject Корекційна програма en_US
dc.title АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account