Abstract:
Бакалаврська робота присвячена дослідженню психологічних
особливостей професійного вигорання викладачів в умовах дистанційного
навчання. У дослідженні розглянуто теоретичні аспекти феномену
професійного вигорання, його поняття, сутність, стадії та основні симптоми.
Особливу увагу приділено впливу дистанційного навчання як фактору, що
сприяє емоційному виснаженню викладачів, а також психологічним
труднощам, з якими стикаються викладачі в процесі викладання в онлайн форматі.
У другій частині роботи представлено результати емпіричного
дослідження, спрямованого на аналіз особливостей професійного вигорання
вчителів під час дистанційного навчання. Описано дизайн дослідження,
характеристики вибірки та методичний інструментарій. Проаналізовано
отримані дані щодо рівня професійного вигорання, визначено основні
труднощі, з якими стикаються викладачі, та розроблено рекомендації щодо
профілактики та подолання цього явища.