DSpace Repository

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ ВЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Булас, Дар'я
dc.date.accessioned 2025-06-10T09:10:07Z
dc.date.available 2025-06-10T09:10:07Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/704
dc.description.abstract Бакалаврська робота присвячена дослідженню психологічних особливостей професійного вигорання викладачів в умовах дистанційного навчання. У дослідженні розглянуто теоретичні аспекти феномену професійного вигорання, його поняття, сутність, стадії та основні симптоми. Особливу увагу приділено впливу дистанційного навчання як фактору, що сприяє емоційному виснаженню викладачів, а також психологічним труднощам, з якими стикаються викладачі в процесі викладання в онлайн форматі. У другій частині роботи представлено результати емпіричного дослідження, спрямованого на аналіз особливостей професійного вигорання вчителів під час дистанційного навчання. Описано дизайн дослідження, характеристики вибірки та методичний інструментарій. Проаналізовано отримані дані щодо рівня професійного вигорання, визначено основні труднощі, з якими стикаються викладачі, та розроблено рекомендації щодо профілактики та подолання цього явища. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ГІІМ ДВНЗ ДДПУ, Дніпро en_US
dc.subject Вигорання en_US
dc.subject Дистанційне навчання en_US
dc.subject Подолання en_US
dc.title ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ ВЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account