DSpace Repository

ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ВІЙНИ

Show simple item record

dc.contributor.author Вязовська, Маргарита
dc.date.accessioned 2025-06-10T09:35:55Z
dc.date.available 2025-06-10T09:35:55Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/708
dc.description.abstract У роботі розглянуто актуальну проблему особливостей професійної мотивації педагогів в умовах війни, а також різні підходи до поняття «професійна мотивація». Проаналізовано чинники, що впливають на мотивацію педагогів у кризових умовах, зокрема в освітньому середовищі, яке зазнало змін через воєнні дії. Визначено підходи до проблеми професійної мотивації у вітчизняній та світовій психології. Узагальнено поняття професійної мотивації та розглянуто динаміку її змін у період воєнного стану. Крім того, представлені результати теоретичного та емпіричного дослідження професійної мотивації педагогів, зокрема її залежність від емоційного вигорання, рівня соціальної підтримки та почуття професійної відповідальності. Визначено зв’язок між рівнями мотивації та факторами стресостійкості, адаптації до змін та внутрішньої мотивації до педагогічної діяльності. Розроблена програма психологічної підтримки та підвищення професійної мотивації педагогів в умовах війни. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ГІІМ ДВНЗ ДДПУ, Дніпро en_US
dc.subject Професійна мотивація en_US
dc.subject Емоційне вигорання en_US
dc.subject Соціальна підтримка en_US
dc.subject Педагогічна діяльність en_US
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ВІЙНИ en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account