DSpace Repository

НАВЧАЛЬНА МОТИВАЦІЯ ЯК ЧИННИК ОСОБИСТІСНОГО ЗРОСТАННЯ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ

Show simple item record

dc.contributor.author Миронова, Ельвіра
dc.date.accessioned 2025-06-16T06:01:28Z
dc.date.available 2025-06-16T06:01:28Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/724
dc.description.abstract У роботі розкривається питання навчальної мотивації як чинника особистісного зростання студентів юнацького віку, здійснено диспозиційний і процесуальний аналіз поняття «мотив», уточнено співвідношення внутрішніх і зовнішніх детермінант, обґрунтовано структурну модель, що охоплює потребу, смислову орієнтацію, цілеутворення, намір і навчальне завдання. Досліджено генезу мотиваційних рівнів: високий, сформований, позитивно ситуативний, низький, негативний, виокремлено фактори зростання: задоволення потреби в компетентності, наявність підтримувального соціального середовища, організація з урахуванням принципів самодетермінації Десі – Раяна, участь у проєктному навчанні, інтерактивні методи, рефлексивні практики. В експериментальному дослідженні виявлено кореляційний зв’язок між рівнем самоактуалізації і навчальної мотивації та мотивацією досягнення успіху студентів. В роботі представлена змістовна психокорекційна програма на формування навчальної мотивації в юнацькому віці. Шість тренінгових занять спрямовані на формування настанови на зростання, розвиток позитивної «Я концепції», утвердження внутрішнього локусу контролю, опрацювання SMART цілей, забезпечення умов для переживання успіху та соціальної підтримки. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ГІІМ ДВНЗ ДДПУ, Дніпро en_US
dc.subject Мотив en_US
dc.subject Структурна модель en_US
dc.subject Самодетермінація Десі – Раяна en_US
dc.title НАВЧАЛЬНА МОТИВАЦІЯ ЯК ЧИННИК ОСОБИСТІСНОГО ЗРОСТАННЯ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account